Tablica ogłoszeń



Dodając wpis podaj nazwisko (lub nazwiska) i miejsce (miejsca), które Cię interesują.
Ilość wpisów w bazie: 10437 (6406 użytkowników)   pokazywanych na stronie: 10

   szukanie dokładne   bez opisów   tylko własne wpisy   
Dodaj nowy wpis (musisz być zalogowany)

Wpisał sięTreść wpisu:
 h.baron Data: 13.03.2011

Nazwisko(a): Galicja- Niedzielski, Weigel, Dorosz, Demgo, Thullie, Opole, Wójtowa Wieś (Vogtsdorf): Baron, Przyklenk, Hein, Jaskulik
Miejsce(a):

Witam serdecznie,

Poszukuję wszelakich informacji dotyczących osób zamieszkałych we Lwowie, oraz okolicach o następujących nazwiskach: Niedzielski, Weigel, Dorosz (po wojnie także w Bytomiu), Demgo, Thullie. Jest to rodzina od strony mojej matki, chętnie podzielę się z zainteresowanymi osobami tymi informacjami, którymi sama dysponuję.

Szukam również informacji i potomków rodziny Baron z Wójtowej Wsi koło Opola (dawniej Vogtsdorf), lub związanych z nimi rodzin Przyklenk, Hein, czy Jaskulik. Moje drzewo w tej dziedzinie jest bardzo bogate, brakuje mi informacji dotyczących rodzeństwa, zawodów wykonywanych, czy obyczajowych. Szukam osoby o imieniu Józef Baron, która w latach 80 XX wieku opublikowała kilka książek o swoich opolskich korzeniach w celu zweryfikowania pokrewieństwa.

Pozdrawiam

Hanna Baron
h.baron Profilesemailkomentarz
 ochadamek Data: 13.03.2011

Nazwisko(a): Suski
Miejsce(a): Warszawa

Witam
Poszukuję rodziny Feliksa Suski(jego wnuków, prawnuków jest duże prawdopodobieństwo że nie wiedzą że ich dziadek miał brata gdyż Ich rozdzielono) ur. 26.04.1895 w Warszawie na Lesznie ul. Ogrodowa 27. Feliks Suski był bratem bliżniakiem mojego dziadka Marcelego Suski.
Mamą Feliksa i Marcelego była Marianna Suski, niezamężna w wieku 37 lat. Ojciec w metryce dziadka podane jest imię Stanisław nazwisko nieznane. Prawdopodobnie chłopcy zostali oddani na wychowanie. Marceli Suski do 1926r. był zameldowany w Markach, nr pozycji w księgach meldunkowych 5877 adres nieznany nam. Wszystkie dane są może mało szczegółowe gdyż pochodzą z archiwów.
ochadamek Profilesemailkomentarz
 danior8 Data: 10.03.2011

Nazwisko(a): Waleszczyńki--Waleszczyńska
Miejsce(a): Ujście Jezuickie, Gręboszów, Parzymiechy k/ Gręboszowa

Mój pradziadek Ferdynand Waleszczyński ur.1833 w Ujściu Jezuickim ożenił się z Apolonią Wiekierak (nie wiem kiedy w którym roku i gdzie).Nie wiem jakie miał rodzeństwo i ile a mósiał je mieć bo mam kuzynów mojego dziadka Franciszka Waleszczyńskiego Wilhelma ur.1893r.(nie znam jego rodziców i skąd pochodzili .Kuzyn dziadka Też Franciszek Waleszczyński ur.1890w Ujściu J.(teżnie znam ani rodzeństwa ani jego rodziców.Natomiast mój prapradziadek czli ojciec Pradziadka Ferdynanda miał na imię prawdopodobni Józef i ożenił się z księżną z domu Grodzicka(nie znam dat urodzenia, ślubu ,zgonu ani pochówku.Prapradziadek był flisakiem.Gdybym mogła liczyć na waszą pomoc byłabym ogromnie wdzięczna .Zreszą interesują mnie wszyscy o tym nazwisku.Pozdrawiam.
danior8 ProfilesemailStrona WWWkomentarz
 szeraklicz Data: 10.03.2011

Nazwisko(a): Stadnicki, Sobieszczński
Miejsce(a): Radawiec, Konopnica, Lublin

Poszukuję informacji o Janie Stadnickim z Radawca.A dokładnie o jego dzieciach? Chciałbym też zapytać o związek Stadnickich z Grabowskimi i Sobieszczańskimi.
szeraklicz Profilesemailkomentarz
 isztad Data: 10.03.2011

Nazwisko(a): Preiss, Kikosicki
Miejsce(a): Kłodawa i okolice

Witam wszystkich "poszukiwaczy"! Proszę o pomoc w odnalezieniu moich korzeni. Mój prapradziadek nazywał się Ferdynand Preiss, pochodził z okolic Kłodawy (wielkopolska)lub Dąbia. Później nazwisko najprawdopodobniej zostało zapisane w formie fonetycznej Prajs. Miał córkę Józefę, która wyszła za Kikosickiego. Mam problemy z odnalezieniem obu rodzin Preissów i Kikosickich. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
isztad Profilesemailkomentarz
 stalwady Data: 07.03.2011

Nazwisko(a): Stalewski
Miejsce(a): Warszawa

Poszukuję jakichkolwiek wiadomości o rodzinie Władysława, Rozalii i Heleny Stalewskich zaginionych (zamordowanych) w czasie Powstania Warszawskiego w 1944 roku.
stalwady Profilesemailkomentarz
 andrzejnitek Data: 07.03.2011

Nazwisko(a): Szweycer
Miejsce(a): Drzazgowa Wola

Poszukuję wiadomości o rodzinie Szweycerów, posiadali majątek w Drzazgowej Woli gm. Będków, Ludwik Szweycer, ur. 1776 Radzymin, zm. 17.07.1835 Drzazgowa Wola, żona Marianna Piwo, ur. 1782, zm. 25.05.1842 Warszawa,, ojciec: Wincenty Piwo, matka: Kunegunda Kurnatowska
Ewa Szweycer, ur. 24.12.1819 Chynów, zm. 02.07.1841 Drzazgowa Wola była I żoną Karola hr Skarbka h. Abdank, druga żona to Helena Łazariew.
Kazimierz Truszkowski + Marjanna Szweycer
andrzejnitek Profilesemailkomentarz
 rews2 Data: 07.03.2011

Nazwisko(a): RYSIAKIEWICZ
Miejsce(a): Sieniawa, Lwow, Krakow.

JAN AUGUST RYSIAKIEWICZ, ur. 26.08.1875 w Sieniawie. Byl adwokatem i moim dziadkiem. Ozenil sie z moja babka, Janina Isacescu. Mieszkali we Lwowie i tam mieli dwoch synow, Stanislawa (ur. 1911) i Mieczyslawa (ur. 1912). Mieczyslaw byl moim ojcem. W krotce przeniesli sie do Krakowa. Rozwiedli sie okolo 1913-14. Po wielu latach, Jan August sie ozenil po raz drugi (nie wiem z kim), i mieli corke. Mieszkali w Sieniawie az zostal wyklety przez kosciol za rozwod i za drugie malzenstwo. Wyprowadzili sie z tamtad (nie wiem gdzie). Slyszalam ze Jan mial domek w Zakopanym, ale nie wiem czy tam sie osiedlili.

ZOFIA RYSIAKIEWICZ, ur. okolo 1922r. , chyba w Sieniawie bo tam chodzila do szkoly podstawowej. Pozniej rodzina sie przeniosla, ale nie wiem gdzie.

Bardzo pomocna byla mi Anna Tyczynska Wojtowicz ze Stalowej Woli i z Sieniawy, ale nie znalazlysmy zadnych dalszych informacji o Janie. Starsza osoba w Sieniawie pamietala Zofie, i ze sie przeprowadzila gdy byla jeszcze dzieckiem. Dalsze losy Zofii nieznane!

Serdecznie dziekuje za wszelkie starania!
rews2 Profilesemailkomentarz
 rews2 Data: 07.03.2011

Nazwisko(a): ROMANISZYN
Miejsce(a): Tarnopol

Poszukuje wszelkie informacje o rodzinie ROMANISZYN z Tarnopola.

MARIA zd. ROMANISZYN Michniowska
(moja babka) ur. 25.07.1883 w Tarnopolu. zm. okolo 1964r. w Przemyslu, i jest tam pochowana. Stracila matke gdy jeszcze byla dzieckiem. Jej ojciec, razem z macocha, oddali Ja do sierocinca ktory prowadzily Siostry Szarytki. Tam sie wychowala. Siostry Ja wydaly za maz za Piotra Michniowskiego i mieszkala z nim w Sanoku. Tam urodzila syna, Mieczyslawa a pozniej corka, Wanda (moja matka) urodzila sie w Brooklynie. Wrocili do Polski w latach 1919-1920 i osiedlili sie w Przemyslu.
Jej zdjecie z mezem:
http://o.mfcreative.com/f1/file02/objects/a/f/9/2af908c2-8ec1-4a55-b7b8-a1b2ebc3478d-0.jpg

Dziekuje za wszelkie informacje i starania!!
rews2 Profilesemailkomentarz
 rews2 Data: 07.03.2011

Nazwisko(a): ISACESCU, ISAAK, IZAK
Miejsce(a): Lwow, Gdansk, Krakow, Sieniawa, Polska. Romunia

Poszukuje informacje o moich przodkach:

ISACESCU, ISAAK
(moj pra-dziadek). Albo z Polski, albo z Romunii, chyba byl zydem, ale nie jestem pewna. Urodzony okolo 1860r.

ISACESCU ALBO ISAAK, JANINA
(moja babka). ur. 1891 nie wiem gdzie. zm. 31 Dec 1953 w Gdansku i jest tam pochowana jako JANINA RYSIAKIEWICZ-SKRZYSZOWSKA. Wyszla za maz za JANA RYSIAKIEWICZA miedzy latami 1907-1910, ale nie wiem gdzie.
Zjecie Janiny: http://o.mfcreative.com/f1/file14/objects/b/3/3/eb337bb5-2ee4-47e9-89ee-22cb63bf4614-0.jpg
Urodzila syna, Stanislawa w 1911r. i Mieczyslawa (mojego ojca w 1912r.). Rozeszla sie z Rysiakiewiczem i wyszla za SKRZYSZOWSKIEGO. Urodil im sie syn, BOLESLAW SKRZYSZOWSKI w 1914r. Mieszkal i zmarl w Wrzeszcz/Gdansk.

Slyszalam pobocznie ze rodzina Janiny byla zydowska, chociaz Ona byla Katoliczka. Mowiono ze pochodzili z Romunii. Nic dalszego nie wiem, i jestem bardzo ciekawa o nich. Dziekuje za wszelka pomoc!
rews2 Profilesemailkomentarz

< poprzednia strona   [141]   następna strona >